Wednesday, June 17, 2015

Lepas SPM nanti buat apa?

      Assalamualaikum blogger semua. Dah lama tak merapu dekat blog nih. Post yang terakhir 12februari 2013bersamaan sewaktu aku umur 14 tahun, sekarang dah 16 tahun (dengar macam makin tua ja). Lama gilahh. Sekarang aku lebih aktif di instagram dan siapa yang nak tengok karya yang tak seberapa aku silalah ke @fairuzaag 

Satu hari tu, adalah sembang-sembang dengan abang ipar.

"Lepas SPM nak buat?"

"Kawin" Jawapan spontan aku.
"Tak nak sambung belajar ke?"
"Naklah. Tapi tak tau nak sambung bidang apa."
"Tak nak ambil bidang fotografi ke?"
"Nak. Tapi mama tak izinkan ambil bidang tu." 
-Ada sebab mama tak bagi aku ambil bidang tu
"Kalau betul nak masuk bidang tu, abangngah boleh tolong nanti."

"Mekasih ;)"


          Dailog antara aku dengan abang ipar tu sebenarnya panjang. Tapi, takkan aku nak taip panjang-panjang kan? bosan nanti. kehkehekeh

so, post aku hari ni, adalah karya-karya aku.
jemput tengok. :D












Pada pandangan anda semua, adakah saya layak untuk dijadikan photographer anda?

id wechat: peruz_aag


11.33 malam
30 Syaaban
Esok 1 Ramadhan (Slmt berpuasa!)

No comments: